Re: Tuner TV Pomocy

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:39:01 MET

AdamK wrote:

> Czesc
> Zakupilem dzisiaj karte Tuner TV FlyVideo 98
> Mam Celerona na plycie BX i karte graficzna Riva M64 32MB
> Po uruchomieniu programu flyvideo komp sie wiesza.
> Karta tunera tv i karta graficzan sa na tym samym przerwaniu: IRQ 11
> Mam w zwiazku z tym pytanie czy tak ma byc ???
> Czy komp sie wiesz bo sa na tym samym przerwaniu ??

A jaki system???
Mam FlyVideo, więc wiem, że jego DRV wymaga wyłączności przerwania:
szczególnie nie znosi współdzielenia z grafiką lub USB, lub innym
działającym (czyli jak byś nie używał grafiki, lub GRV grafiki nie używałby
przewrań to by działało... może ;-(

P.S. Zresztą karta TV to już dwa urządzenia: Audio i Video na jednym
przerwaniu...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|