Re: CD -ROM Slot In

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 22:00:55 MET

"Zbyszek T." wrote:

> Zarzuty dotyczące rzekomego rysowania płytek przez pyłki uważam za
> bezpodstawne ;)

A co z zarzutem rysowania płytki podczas wciągania jej???

> Jedyna moim zdaniem wada napędów slot-in, to brak możliwości odczytu
> dysków 8-centymetrowych (zresztą jeszcze żadnego nie widziałem ;))

A ja mam kilka demek na 8-semkach - głownie muzyka, ale dwie ósemki to
muzyka z dodatkiem prezentacji (ścieżka CD-ROM)
Przypomniało mi się: niedawno miałem porzyczoną od kumpla płytkę - chmurkę
(singiel jakiegoś zespołu...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|