Karta graficzna...

Autor: Krzysiek (krzysp_at_polbox.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 22:07:40 MET

Dobrywieczor!!

Mam taki problem. Otoz mam dosyc stary sprzet z akceleratorem Vodoo 1
(taki podlaczany przez zewnetrzny kabel) i chcialbym go na cos
zamienic...
Jako karte grafiki wykorzystuje Ati 3D Rage Pro II. Teraz, jezeli
wymienie
akcelerator, bede musial usunac karte tak (teraz akcelerator robi za
wszystko).
Jezeli to zrobie, to w co starszych systemach (a mam takie na dysku, np
OS/2) nie
bede mogl korzystac z wysokich rozdzielczosci (brakuje tam sterownikow).
Czy
mozna zostawic poprzednia karte tak, aby win korzystalo z jedej a inny
system z
drugiej, czy moze jest to totalna glupota? ;))

Pozdrowienia ;)