Re: DVD LG czy Samsung

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 22:06:13 MET

> Jakie DVD byłoby lepsze Samsung SD-612 czy LG CRD-8120B (obydwa 12x)o ile
> nie to samo dvd bo wyglądają identycznie.

Witam

Nie wiem gdzie ty te napedy ogladales ale roznia sie od siebie wygladem i to
znacznie (jak typowy CD Samsunga od CD LG). Ja na twoim miejscu wybralbym
LG: jest cichszy, ma lepsza korekcje bledow i czyta WSZYSTKO (mialem kilka
ronych modeli napedow DVD, firm Toshiba, LG, Creative, Pioneer i wlasnie
Samsung, to sposrod nich pierwsze miejsce ma u mnie Toshiba, a po niej
wlasnie LG).

Pozdr

Marcin