Re: Abit KT7-Raid i SUSPEND MODE

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 21:33:06 MET

problem zwiazany moze byc plyta gl gdyz ABIT od ostatniego czasu zacza
wydawac straszny syf
(kiedys porownywany byl z ASUSEM) te plyt maj a to do siebie ze czasem sie
nie wylanczaja z pod winshita
albo wogole sie nie wlanczaja badz same sie resetuja
innym powodem tego moze byc win me ktory jest nowym systemem i moze zawierac
bledy

> Mam problem.
> Chodzi mi o to, że jak ustawię w menedżerze zarządzania energią (windoza
ME)
> opcję suspend (po dowolnym czasie) to komupter po tym czasie "idzie spać"
> z chwilkę proces ten jest przerwany, gdyż kontroler RAID nie może przejść
> tryb suspend. W susfail.txt mam następujący komunikat:
>
> "The devnode 'HPT370 UDMA/ATA100 RAID Controller'
> (PCI\VEN_1103&DEV_0004&SUBSYS_00011103&REV_03\BUS_00&DEV_13&FUNC_00)
denied

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet