Zalewanie HP690

Autor: Krzysztof Janiszewski (kjanisz_at_it-partner.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 21:40:00 MET

Witam!

Mam drukarkę HP690. Od pewnego czasu drukarka zaczęła mi rozmazywać tusz.
Próbowałem ją czyścić na różne sposoby (pojemniki z tuszem, wnętrze
drukarki) ale to nic nie pomaga - nadal rozmazuje tusz. Czy ktoś już z tym
walczył? Czy ktos wie, co zrobić, żeby mi nie rozmazywała? Dodam, że od
pewnego czasu nie używam oryginalnego tuszu HP, ale tusz InkTec. Ale
początki rozmazywania były już przy oryginalnym tuszu.

Pozdrawiam
Krzysztof Janiszewski