Re: Zatkana dysza

Autor: Wojtek (wuka_at_csk.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:38:57 MET

> > W jaki sposób wymontować głowicę?
Nie mam w tej chwili u siebie 600-ki tylko 400-ke ale powinno byc tak samo.

Najpierw wyjmujesz tusz i zdejmujesz niebieskie "klapki" z zatrzaskow. Teraz
wyjmij koszyczek z "iglami" i delikatnie odczep od niego szelke zasilajaca
(musisz pokombinowac z zatrzaskami).
Wlej w jakies plaskie naczynie (np nakretke od sloika lub cos podobnego) ok
5mm spirytusu. Staraj sie nie zamoczyc elektroniki. Wstaw koszyk z glowica
do tego naczynia i czekaj.

> CZy mogę wyjąc zasobniki z tuszem i z powrotem te same zamontować?

Nie jest to zalecane ale ja zawsze tak robie :)))
Przy ponownym montazu staraj sie nie powiekszyc otworow w pojemnikach -
musza wejsc bardzo lekko.

Czasami podobne objawy do zapchanej glowicy powoduje wyschniecie tuszu lub
zapowietrzenie pojemnika. Postukaj pojemnikiem tak zeby wylecialo troche
tuszu. Jesli tusz zacznie chlapac odrazu to pojemniki sa OK. Jesli dopiero
po wielu uderzeniach to sprobuj je zalozyc moze bedzie drukowac.

Pozdrawiam
Wojtek