Padająca Yamaha 6416 ???

Autor: Mariusz Walec (walusm_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 16:22:19 MET

    Wiatam szanownych grupowiczow !!!

Jestem posiadaczem powyzszej nagrywarki od ponad roku (niestety), i od
pewnego czasu zaczęla sie dziwnie zachowywac a dodladnie od czasu do czasu
padaja plytki przy nagrywaniu x6 poczatkowo zaczalem nagrywac x4 i szlo ale
i wczoraj padla mi plyta przy tej predkosci. Nie wiem co jest grane czyzby
nadchodzil jej koniec ? Oby nie . Mialem podobne objawy pd koniec wakacji
ale przeinstalowalem windowsa i pomoglo troche nie chcialo mi sie tego
robic, wiec zainstalowalem sobie Win 2000 nie pomoglo, to samo, moze dlatego
ze zainstalowalemm go na tej samej partycji co win98 i wspoldziela katalog
Program files, moze to jest przyczyna ?
Moze ktos ma jakies dpswiadczenia zwiazane z moim problemem ? Jesli tak to
mile beda widziane jakies sugestie ?
Z gory dziekuje

Mariusz Walec
walus_at_prz.z.pl