Re: Zatkana dysza

Autor: leon (barnow_at_poland.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:19:47 MET

Witam!!!

U mnie (epson stylus photo 700) podziałało moczenie głowicy w ciepłej wodzie
(spirytus wydaje mi się lepszy). Również nie było problemu z wykorzystaniem
starego (otwartego) pojemniku z tuszem. Jak będziesz czyścił - uważaj przy
rozkręcaniu drukarki na ograniczniki ruchu głowicy, gdy je źle zamontujesz
(przesuniesz trochę w jakąś stronę), to potem się będziesz pół dnia męczył z
regulacją. Ale nie martw się, można to zrobić samemu, pod warunkiem, że się
ma głowę na karku.
Życzę miłej zabawy ;-)

    leon