Re: Ceny nagrywarek i kreci mi sie w glowie

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 18:05:23 MET

>Sorry, ale ten Teac to wcale nie tak nowosc, co nie
>umniejsza
>tego ze jest super nagrywarka za te pieniadze :-)

mam nieco newbie pytan....

czy z takiej nagrywarki jak ten teac [nie zalezy mi zupelnie na
predkosci nagrywania] nie wychodza przypadkiem mniej trwale nagrane
plyty niz z tych duzo drozszych demonow predkosci.... innymi slowy,
czy placi sie jedynie za predkosc ? nie chodzi mi o przypadki
evidentnego skopania nagrania, ale takie mniej widoczne, jak
zmniejszenie tolerancji dla slabych czytnikow.... cos mi mowi ze 4x na
najnowszym plextorze bedzie zawsze dokladniejsze [nie licze burn
proofa] niz 4x na owym teac.... chodzi mi jednak przedewszystkim o jak
najwieksza dlugowiecznosc nagranych plytek....

i jeszcze jedno, czy nagrywarki nie maja przypadkiem jakichs dziwnych
zachowan w porownaniu do zwyklych cd ? np. duzego poziomu
wstrzasow/halasu.... czy wkurzajaco dlugi czas dostepu, czy tez
nienormalnie duzy pobor mocy ? pytam bo nie wiem czy planowac
posiadanie i cd i cdw czy tez wystarczy sama cdw ?

  __
[ kanaba.prv.pl ] AGITATE.EDUCATE.PROTEST.