Re: Dwa w jednym

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 14:55:06 MET

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> wklepał:
> DIN i PS AFAIK mają osobne porty a nie rozgałęziacz... ;)

A widziałeś w jednym kompie DIN i PS/2 jednocześnie? Oba dla
klawiatury oczywiście.

> Uparł się na Łindołsy i już -;) a gość o to nie pytał !

Oj, czepiasz się.... dlatego nie tylko o windowsach pisałem...
chociaż, jak dałoby się z linuxem to przez Win4Lin lub innego
VMWare dałoby się i dwa pulpity Windows odpalić... ;)

> [...]
> Że tak powiem:
> - X-y obsługują kilka desktopów naraz
> - PC z DIN+PS2 klawiaturą może mieć 2 desktopy "w sobie"

Ale ja jeszcze takiego peceta nie widziałem...

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986