Re: Dwa w jednym

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 14:36:28 MET

On Fri, 1 Dec 2000, Tomasz Stafinski wrote:

>+ Adam Stopyra <stoper_at_jas.us.edu.pl> wklepał:
>+ > Krótkie pytanko:
>+ > Próbował ktoś podpiąć dwa monitory, dwie klawiatury i dwie myszy do
>+ > jednego peceta?
>+
>+ Krótko, to krótko. Nie da się czegoś takiego zrobić. Zwłaszcza
>+ pod Windows.

 Ale on nie pisał że ma być Windows !

[...]
>+ A jak to sobie wyobrażasz? Klawiatury podłączyć przez rozgałęziacz?

 DIN i PS AFAIK mają osobne porty a nie rozgałęziacz... ;)

[...]
>+ Ale to są karty DualHead, które mogą wyświetlić dwa różne okna, czy
>+ aplikacje, na dwóch monitorach, ale Windows pozostaje ciągle jeden,

 Uparł się na Łindołsy i już -;) a gość o to nie pytał !

>+ jedna klawiatura i mysz...

 Właśnie z tego powodu się nie mogłem pobawić: taki VMS w teorii
umożliwia wielosesyjne X-windowsy, ale w pecetach na Alphach
jak na złość DINowskich klawiatur nigdy nie było ! :]

[...]
>+ Da się coś hmmm, zbliżonego zrobić ale raczej na bardziej profesjonalnych
>+ maszynach niż domowe komputerki. Np. serwer na jakimś Unixie
>+ + Xterminale. Komputer jeden, niezależnych stacji kilka, wszystkie
>+ aplikacje uruchomione na serwerze.

 Że tak powiem:
- X-y obsługują kilka desktopów naraz
- PC z DIN+PS2 klawiaturą może mieć 2 desktopy "w sobie"

 Jest jakiś system w którym da się ustawić parametry desktopów ??
(tj. na którym sprzęcie dany desktop ma działać !)

>+ Pozdrawiam,

 Takoż - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.