Re: Windows ME czy warto instalowac!?

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 07:39:35 MET

On Wed, 29 Nov 2000 22:43:44 +0100, DJ Diodak wrote:
> system dalej sie nie ladowal :(((((( to sie zdenerwowalem i sformatowalem
> partycje na ktorej byl linux :(((( a jaki zly bylem ze sie sypnal to
> szczegol. Ile ja sie w nim nadlubalem a on mi potem mowi "sorry dalej nie
> ide"

coz, trzeba czytac dokumentacje. system robi tylko to, co mu kazesz,
nawet jesli jest to bez sensu.

> feel"
> troche
> nieeee ..chodzi mi o standardowe X-y. Zmieniac wyglad mozna i czasami

standardowe x to pusty, szary ekran i kursor w ksztalcie krzyzyka.

> normalnie mozna orgazmu dostac tak swietnie to wyglada ale sa to tylko
> nakladki uprzyjemniajace widok :) a windows sam w sobie jest niezly. Tak
> samo jest w przypadku MacOS-ow ktore zostaly juz na samym poczatku, w
> pierwszych wersjach tak swietnie pomyslane ze chociaz minelo tyle lat i jest
> ten OS9 to jednak bylo wtedy pare madrych ludzi.

macos jest zalosny z technologicznego punktu widzenia. bardziej niz windows.

> a czego tak ci okienka nie mogą wykonac ??? z czym masz problem.
> widzimy ale jest to raczej na razie ciekawosc.

chocby find ./ -print | xargs grep 'blah'

a co do ogolnej dyskusji - dla przecietnego czlowieka linux
jest raczej trudny do przelkniecia i lepiej, aby tak zostalo.