Re: Riva TNT2 M64

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 00:16:40 MET

>Płyta DFI na Socket A na VIA KT133 a więc obsługuje
>AGPx4. Nie wiem czy jest o co walczyć ale jak podają,
>że obsługuje to do cholery chyba powinno obsługiwać.

Hej!
Potrzebny jest do tego wpis do rejestru, bo domyslnie Nvidia jakos
niechetnie uaktywnia AGPx4.

robi sie to tak:

dla Windows 98/SE/ME
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\Global\System]

dla Windows 2000
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\nv4\Device0]

Następnie dodać nowš Wartoć DWORD w tym kluczu:
Nazwa: EnableVia4X
Dane: 1 (proszę wybrać wartoœć szesnastkowo)
"
I powinno dzialac ;-))

Pozdrawiam,

Mariusz Michna