Re: jaki scaner

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 23:05:45 MET

Użytkownik "VLX" <vlx_at_no.spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> W porownaniu ze skanerami Musteka albo Agfy sa gorzej wykonane, nie maja
> gumowych podstawek eliminujacych przenoszenie wibracji, maja paskudny

Nic mi na biurku nie wibruje na tyle, żeby to miało zaszkodzić skanerowi czy
skanowaniu.

> programik do skanowania, ktory nie ma nawet mozliwosci wybrania rodzaju
> skanowanego obrazu (normal, newsletter, magazine, art-line),

To jest akurat kompletnie bezsensowny argument - powyższy wybór rodzaju
skanowanego obrazu sprowadza się do ustawienia trybu kolor/mono,
rozdzielczości odpalenie filtru descreen itp itd

> zadnych filtrow

? Musiałeś słabo szukać...

> przy skanowaniu... Bieda. Po solidnej konstrukcji Agfy mialem wrazenie
jakby
> mialo sie toto polamac (jak Amstrad :), a w kilku egzemplarzach UT12 i w

Agfa to nieporęczna krowa (ciężki, co akurat może nie jest dużym problemem,
i strasznie "rozłożysty"). A co do łamania, to nikt ci nie każe skakać po
tym skanerze (ale tego to i agfa by nie wytrzymała).

> jednym PT12 mialem nagminne problemy z komunikacja (program sygnalizowal
> brak polaczenia). W przypadku UT12 musialem je odlaczac i podlaczac na
nowo.

Miałem P12000, teraz mam UT12. Zero problemów. UT12 ma też mój kumpel i
jeden znajomy. Moja siostra ma U12. Też zero problemów. Może coś źle robisz?

> Z zadnym skanerem Musteka ani Agfy nie mialem takiego problemu. Nie
podobaja
> mi sie te skanery. IMO lepiej kupic Musteka, albo jakas tania Agfe. Zeby
ich

Eeee.....

> calkiem nie pograzac, powiem tylko, ze i tak maja lepsze przeniesienie
> napedu niz Canon, ktory przesuwal optyke przy pomocy drutu z nawinieta na
> niego cienka spiralka. Ciekawe, jaka jest trwalosc czegos takiego... :/

BTW Cannonów - te to dobiero wyglądają na łamliwe ;)