Re: Nagrywara a czytanie plyt CD

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 21:06:51 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) housik, twierdzi
ze.......
: Hejka mam pytanko - kupilem sobie nagryware TEAC'a W54E(jest zajebista) no i
: dodatkowo mam starusienka TOSHIBE 8X , ktora niestety nie czyta najnowszych
: R-kow Verbatima , co zrobic ? Czy moge bez obaw uzywac TEAC;a do czytania
: tych plyt jesli nagrywam plytki mniej wiecej 1 na 5 dni , a czytam 1 na
: dzien ? Nie szkoda mechanizmu i optyki ? (Nie chce qpowac na razie nowego
: napedu bo kaski brak)

wpierw - poprobuj z jakimis innymi pltykami - jest ich w trzy i trche
- trafisz najakas marke ktora bedzie czytac (TDK, basf, imation)

przez kilka dni to nagrywarce sie nie powinno nic stac. Jednak lepiej
dluzej niz miesiac, dwa tego nie robic... cd-rom jak wroci glowice
przy czytaniu, bo sie "nieudolnie" przesunela to sie nic nie stanie.
Jednak jak sie rozkalibruje/poluzuje/ogolnie_zrypie ;) to juz bedzie
wiekszy klopot

kup jakiegos uzywanca - zobacz chocby na allegro.pl. Jakiegos
lepszego, uzywanego. Takiej narywarki lepiej nie niszczyc - znajac
teac'a bedzie zyla dlugo i szczesliwie :)))

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|