Re: Ktory dysk 30 GB.

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 20:05:07 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) m, twierdzi
ze.......
: > IBM DTLA 7200 rpm - mniej od Seagate'a sie grzeja, i ogolnie sa spoko.
: > Ostanio troche ludi na te dyski narzekalo, jednak jest gwarancja i nie
: > powinno byc problemu :) Z tego to IBM.
:
: Moim zdaniem w stosunku do segate wcale sie nie grzeje :) - ledwie cieply
: po intesywnym testowaniu.

heh... no nei wiem.. ;> Przedwczoraj mialem od znajomej dysk - IBM
DTLA 7200 rpm, przyniosla mi go na przezut plikow. Z mojej strony 2x
Seagate Uxx, od neij IBM DTLA. Moje dwa dyski przeciwko jej :) Z tym,
ze kopiowalem tylko z jednegu Uxx.

No i IBM sie naprawde grzal. Moze ten model akurat byl felerny, jednak
z 40^C mial... albo wiecej. A moj U10 byl zimny ;> Aha - i to moj U
byl wolniejsza strona - ledwo sie wyrabial :)

Ale jesli 7200 rpm - IBM produkuje swietne dysk - wiec brac :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|