Re: TEAC CD-540E - recenzja.

Autor: MiW (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 21:38:23 MET

> mi tez troche lepsze, co do audio, do upgrade firmware robilem... jest
> zajebisty po prostu, do zgrywania audio nie ma lepszego, a mialem ich

No nie przesadzaj...
Tez mam, tez z upgradem, i tez go UWIELBIAM !
Ale audio powyzej 18x zaczyna trzaskac :)))) (oczywiscie praktycznie
niezauwazalnie, ale ja jestem wyczulony...)
Natomiast fakt faktem czyta WSZYSTKO (jak mu wsadzisz karton, co bedzie
laser odbijal, to tez pociagnie ;)) )

> kilka, teraz w jednym kompie mam nagrywarke mitsumi (stara 2ka) DVD
> samsunga i cd teac'a, nie ma rozy bez kolcow, nie wierze w jakis combo
> syfy... no i nie kupujcie ludzie cd LG !

LG i Samsung to taka rosyjska ruletka - przezyje albo nie :)))
Tyle ze szanse po pol roku sa nie 1 do 6, a 1 do 2,5 :)))

--
Pozdrawiam
MiW