Re: Prosze o opinie o dyskach Samsunga (8,4)

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 19:46:07 MET

Użytkownik "Remigiusz Franek" said:

> To juz tylko i wylacznie Twoja opinia. Jesli o mnie chodzi to w przypadku
> CDROM w pelni Cie popieram, natomiast jesli chodzi o HDD to nowo seria
> dyskow (szczegolnie 40GB :-)), jest ekstra: cichutka szybka pojemna i
przede
> wszystkim bardzo tania.

Szajsung gora, co ? ;). Wlasnie kolega kupil sobie taki dysk z tym samym
przeswiadczeniem co ty, i co ? Przedwczoraj, to znaczy na 4-dniowym dysku
pojawil sie bad sector hehe ;>.
Nie twierdze, ze dyski to max. zlom, ale bylbym ostrozny z opinia ze sa
extra, bo:
- za krotko sa na rynku
- w koncu to Szajsung, jedna seria czyni cuda ;) ? HDD Shitsung-a zawsze
byly kiepskie.
No ale, kto wie ? Moze odsetek padow, bedzie mniejszy niz kiedys ;)) ?

Btw: Kolega juz bzyka na nowym IBM-ku. Wiecej juz nie bedzie
eksperymentowal. Zreszta duzo nizsza cena od reszty, zawsze mi sie wydaje
"podejrzana" ;).

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl