Re: Prosze o opinie o dyskach Samsunga (8,4)

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 11:17:33 MET

lewiS <lewis_at_go2.pl> wrote in message news:903pgo$kh4$1_at_news.tpi.pl...
> Są samsungi i samsungi, ale ja raczej nie kupie nic mechanicznego (dysk,
> cdrom, fdd) tej firmy.......

To juz tylko i wylacznie Twoja opinia. Jesli o mnie chodzi to w przypadku
CDROM w pelni Cie popieram, natomiast jesli chodzi o HDD to nowo seria
dyskow (szczegolnie 40GB :-)), jest ekstra: cichutka szybka pojemna i przede
wszystkim bardzo tania. Do monitorow takze nic nie mam (w tej chwili Samsung
900NF).

Pozdro
Remi.