Re: W98SE V. Me - WYDAJNOŚĆ

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 16:22:41 MET

> Zainstalowałem ME i zapuściłem benchmarki w Sandrze 2001 i co widzę ?
> Wydajność systemu spadła średnio o 1-2 % w porównaniu z W98 SE
> Nasuwa mi się pytanie o przyczynę , czy to wina systemu czy też patch VIA
> 4.24 (mam durona na MSI).

Nie masz większych zmartwień? Rozumiem, gdyby wydajność po zmianie systemu
spadła o 10%, to już by był powód do zastanowienia. Jeszcze nie wiesz, że im
nowszy system produkcji Microsoftu, tym jego ogólna zasobożerność wzrasta, a
wydajność spada? Porównaj sobie Win95 i Win98SE. Widzisz różnicę w prędkości
działania? Może chodzi Ci w tle jakiś dodatkowy program i dlatego.

                Pozdrawiam
                        Martin