Re: dx 8 pl

Autor: ernest (kolan_at_writeme.com)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 16:23:01 MET

Użytkownik Gibs0n <gibson_at_skynet.iq.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a2667ee_at_news.vogel.pl...
> czy ktos ma doswiadczenie z directX'em 8 ???
> mam lekkie obawy co do zainstalowania go ...
> moj pc sklada sie z : durona600,plyta gigabyte, v3 3000, sb live..
> czy ktorys z tych podzespolow moze miec problemy z przyjeciem directxa
> 'osemki' ?
> pozdr.

Zainstalowalem dx8 jak tylko pojawila sie wersja beta. Teraz ma pelna wersje
i chodzi bardzo dobrze. Nie mam zadnych problemow. Co ciekawe na moim c366
widze powazne przyspieszenie w grach! Jestem bardzo zadowolony!