Re: Lan na dwa systemy (ciut dlugie)

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 15:49:33 MET

hejka
jak nie chcesz miec problemow z konfiguracja to na obu postaw ipx/spx/ i
zapominj o calej sprawie :))) (ten protokol nie wymaga konfiguracji)
natomiast co do reszty to polecam tylko tcp/ip
ustawiasz go na obu kompach tak ze
maja dwa unikalne ip :
192.168.0.1 i 192.168.0.2
z maska podsieci ustawiona na powiedzmy 255.255.255.0
do tego jakas grupa robocza (na obu kompach ta sama)
plus unikalne nazwy
reszte mozesz chyba olac (wszytskie winsy io inne takie)
po resecie niezbednym do zakonczenia caleoperacji kompy powinny sei widziec
normalnie w otoczeniu
przynajmniej teoretycznie (to znaczy jesli czegos nie pokrecilem bo sostatni
raz robilem to jakis czas temu :))
JFK