Re: jaki zestaw optymalny?

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 16:01:20 MET

hejka
ciezko jest poszukac nowoczesnej i otymalnej konfiguracji kompa w archiwum
zwlaszcza ze podales wymagania cenowe a ceny komponentow komputerowych
zmieniaja sie z dnia na dzien
co oskarzen o lamerstwo to tez raczej nie powinny sie pojawic poniewaz
dobranie sprzetu jest na tyle kluczowa sprawa ze zawsze warto poradzic sie
fachowcow
JFK