Re: Zamazana struktura dysku twardego ;-(

Autor: Grzegorz Dobosz (ge_dobosz_at_ged.prv.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 08:39:10 MET

Witam!

Dzieki wszyskim za odpowiedzi na mój problem.
Udało mi się odzyskać partycje na dysku. ;-)))))))
Miałem poprostu szczęście, że zapisałem sobie wcześniej informacje o
tablicach partycji, (tak jak w pierwszym liście napisałem) i po prostu za
momocą YAST'a (używam SuSE Linux) wpisałem je oczywiście bez formatowania.
Podejrzewam, że za pomocą fdiska ale linuxowego, nie dos'owego, można byłoby
to samo odzyskać.

Także jeszcze raz dzięki za podpowiedź, tak myślałem, że należy wpisać te
partycje, ale się bałem, że mogę wszystko skasować. Napewno fdsikskiem z
dosa tego bym nie odzyskał.

Pozdrawiam
G. Dobosz