Re: Problem z Sony G200 17"

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 02:04:16 MET

Użytkownik Witold Romaniak <witoldr_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> Kupilem ten monitorek, bo slyszalem, ze jest niezly..
> Wykosztowalem sie, ale nie jestem wcale zadowolony.
>
> Obraz nie dosc, ze malo kontrastowy (zwlaszcza czern jest malo czarna) to
> jest nieostry..
> Wszystkie czarne litery na bialym tle maja z prawej strony biala jaskrawa
> obwodke..
>
> Czy to normalne w tym monitorze ?
> Co mam z tym zrobic, moze da sie jakos wyregulowac (probowalem, ale mi sie
> nie udalo...)

wedlug polskiego prawa - rekojmi zdaje sie, mozesz ten monitor oddac do
sklepu w ciagu 3 (albo 5/7 dni ) i poprosic grzecznie o $$$ a oni nie moga
odmowic .. inna sprawa ze polskie prawo jest jak zycie na marsie a ty
zapewne zwlekasz juz z tydzien ...

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855