Re: PROCESORY

Autor: Maciek (kalbar_at_free.ecig.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 21:49:18 MET

> Taaaak... Koleś raczej nie był specjalistą, wręcz można ryzykować
twierdzenie
> że nie zna się na komputerach a tylko udaje :-)

ja nie wiem, skad Ci ludzie biora takie informacje
moge sie założyć, że ten "koles" nigdy w życiu durona na
własne oczy nie widział

> Zdecydowanie Durona 750 MHz. Niepodkręcony nawet będzie wyraźnie szybszy
> od Celerona 667 (skoro przy tej samej częstotliwości Celeron przegrywa
> wydajnościowo z Duronem w większości testów...)

ja bym raczej powiedział, że we wszystkich testach, które
mierzą w jakikolwiek sposób prędkość procesora, duron wypada
o WIELE lepiej od celerona, o tej samej częstotliwosci zegara

> Niekoniecznie. Oba można IMHO spokojnie do 800, 850 MHz podciągnąć,
> reszta to już loteria (jak zwykle zresztą).

loteria jak loteria....ja tam nie bawie się w podkręcanie
ale przy zastosowaniu odpowiedniego chłodzenia (Orb)
duron powinien prawie na pewno dac się "trochę" podkręcic

> Nie wolno nigdy kupować procesora tylko z myślą o podkręceniu go.

dokładnie

> A skąd wiesz, że któryś z nich w ogóle tyle wyciągnie?

"koles" mu powiedział ;-)

> Tego nikt nie może zagwarantować ani w przypadku Celerona, ani Durona. Na
> pewno oba będą stabilne na częstotliwości nominalnej. Po podkręceniu -- to
> zależy od tego, jak fachowo podkręcisz. Ale co do 1 GHz to w obu
przypadkach
> według mnie masz bardzo małe szanse...

a jak bedzie 900-950 to bedzie za mało.....? musi byc akurat 1GHz
ja wiem, ze to ładnie wyglada...ale nie przesadzajmy/cie

pozdrawiam
Maciek Kalbarczyk