Re: Meska decyzja?;)

Autor: Marcin Bugajski (babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 21:16:16 MET

Użytkownik "Tomasz Stafinski" <tstafinski_at_zke.com.pl> napisał w wiadomości
> Marcin Bugajski <babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl> wklepał:
Duron

> Spoko. Ja mam Solteka, składałem też komputer na ABIcie z RAIDem i nie
> zauważyłem żadnych różnic w stabilności czy wydajności samej płyty
> (no, może poza tym, że ABIT ma UDMA-100). Wszystko działa jak należy
> -Winda'95 i Linux.
>
> Swego czasu na tomshardware był test płyt SocketA i Soltek 75KV
> w testach plasował się zaraz za asusem, a niższą ogólną ocenę
> dostał tylko za brak możliwości zmiany mnożnika. Dlatego, jeśli
> chcesz kręcić proc, to szukaj płyty 75-KV+

Zanim przeczytalem tego posta - plyte ta polecil mi znajomy sprzedawca....
welll... soltek + duron600 -> cena w okolicach 950zetow - czyli ok.
Teraz pytanko do wszystkich ktorzy zetkneli sie z ta plyta: czy warto? czy
jest stabilna? blue screen?;)

to bedzie duzy zakup - patrzac na moje nie najlepsze warunki finansowe -
wolalbym sie troche upewnic:)))

pozdrawiam

marcin