Re: Meska decyzja?;)

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 08:02:07 MET

Marcin Bugajski <babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl> wklepał:
> Nie obrazilem sie;))))
> Dzieki wszystkim za odpowiedz. Well ... sytuacja jest tak ze ja moge na
> zakup przeznaczyc maxa 900 zeta - no powiedzmy 1000 i tydzien narzekan itp
> zony;) asus - cena z wp - to 850zetow!!!!! pozatym nie ma slotu ISA - a
> to jest dla mnie wazne(awe 64).
> Czy warto zainwestowac w solteka pod socket A? a moze gigabyte? Skoro Duron
> kosztuje ~330 zetow to na plyte mam ~600. Czy dam rade za taka cene cos
> sensownego kupic?

Spoko. Ja mam Solteka, składałem też komputer na ABIcie z RAIDem i nie
zauważyłem żadnych różnic w stabilności czy wydajności samej płyty
(no, może poza tym, że ABIT ma UDMA-100). Wszystko działa jak należy
-Winda'95 i Linux.

Swego czasu na tomshardware był test płyt SocketA i Soltek 75KV
w testach plasował się zaraz za asusem, a niższą ogólną ocenę
dostał tylko za brak możliwości zmiany mnożnika. Dlatego, jeśli
chcesz kręcić proc, to szukaj płyty 75-KV+

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986