Re: jak udostepnic caly dysk w win me?

Autor: Tomski (amitom_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 20:45:16 MET

> W moim ME po prawym MB jest opcja udostępnianie i działa dokładnie tak
> jak w starszych wersjach.
> Możesz też wybrać właściwości (po RMB na dysku) i ostatnia zakładka to
> udostępnianie.

Witam!
Niestety u mnie nie ma udostepniania ani z menu ani z zakladki. Byc moze
trzeba jeszcze cos zaznaczyc lub doinstalowac we wlasciwosciach sieci. Ale
standardowe ustawienia - takie jak pod win98 nie pozwalaja (u mnie) na
udostepnianie dysku.
A zeby bylo smiesznie to nie wiem dlaczego, ale win me pamieta, ze dysk d i
g ma byc udostepniony i nie moge tego wylaczyc, ani zmienic hasla. Byc moze
jak startuje z drugiego dysku, gdzie mam win 98 i tam udostepniam dyski, to
win me to pamieta.

Pozdrawiam
                Tomski

--
!!!Zamienie SIMMy EDO 2x32MB na 1x64MB !!!
amitom_at_friko.onet.pl