Re: PROCESORY

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 20:39:27 MET

Hi!

"Siwy" <siwy_at_czechownet.tinet.pl> napisales(as):

>mam zamiar kupic sobie procesor
>zastanawialem sie nad duronem 750mhz
>ostatnio jednak koles nagadal mi co tam durony nie wyprawiaja
>i takie tam

Ech... a sam zapewne na oczy AMD nie widzial. Durony nic nie
wyprawiaja poza tym zee deklasuja cenowo/wydajnosciowo konkurencje...

>czy kepiej kupic durona 750 mhz czy celerona II 677mhz

Duron. I to raczej nizszego ale za to podkrecic.

>z tego co wiem oba daja sie podkrecic na 1gh

Zalezy to od egzemplarza, sa 750 ktore nie ida wyzej niz 900 i 600ki
ktore chodza na 1000.

>mam takie pytanko ktory z nim bedzie stabilniej i wydajniej pracowal na
>czestotliwosci 1gh ??

Wydajniej ? Duron.

--
Pozdrawiam !!!