Re: monitor MAG - krzywy obraz

Autor: Michal (mca0435_at_orca.mila.edu.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 19:53:12 MET

> Zludzenie optyczne. Mialem Sony g200 a teraz mam IIame 410Ht i oba mialy
> samo. W firmie sa LG flatrony i to samo...

Mam e200 i tez tak samo - jutro jedzie do serwisu...
Jezeli jest to zludzenie optyczne to dlaczego przy rozciaganiu w pionie
najpierw chowaja sie rogi ekranu !!???
I dlaczego np. tekst jest wygiety w stosunku do 2 paskow w trynitronach ???
Miedzy bokiem a srodkiem ekranu mam na oko <1mm roznicy !!! :(
Moze mozna sie przyzwyczaic ale ja kurna nie moge !!!
Caly czas to widze a monitor mam prawie 2 miechy...

Pozdrawiam
Michal

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet