Re: monitor MAG - krzywy obraz

Autor: marcin mazurek (marcin.mazurek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 18:45:00 MET

Sliver wrote in message <903dar$ec7$1_at_news.onet.pl>...

|Użytkownik "ernest" <kolan_at_writeme.com> napisał w wiadomoœci
|
|Tia, moje G200 tez to ma, troche irytuje ale przyzwyczajam sie:)))

Ni kija nie jest to zludzenie. Jak przyloze linijke, to widac jak drut, ze
rogi wystaja poza nia na pare milimetrow. Denerwuje mnie to jak cholera -
wydaje mi sie, ze zaraz literki sie wywroca i wypadna z okienka :))

Jesli tego nie przezwycieze, to zamiast plaskiego ekranu kupie tradycyjna
banke, tam nie ma takich zludzen.

Marcin