Re: W jakim sklepie kupić monitor?

Autor: Tomasz Kochmanski (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 16:32:51 MET

Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Mieszkam w Krakowie i chce kupic monitor 19" - raczej z tych drozszych...
> No i mam problem: nie mam zamiaru wydawac tyle kasy w ciemno i po prostu
> _musze_ najpierw dokladnie przetestowac monitor na zbieznosc kolorow,
> poprawnosc geometrii itp...
>
> Znacie jakis sklep w Krakowie lub okolicach, ktory by mi to umozliwil?
> A jesli nie, to moze cos w Wawie?
>
> Konkretnie chodzi mi o Samsunga 900NF.
>
> Pozdrawiam,
> --
> Jacek Osiecki

Ja kupowalem monitor (tez Samsung) w sklepie Format w Warszawie przy Placu
Trzech Krzyzy (dokladnego adresu nie pamietam). Pozwolili mi dokladnie
przetestowac monitor. Zreszta wydaje mi sie, ze kazdy porzadniejszy sklep
powinien umozliwic klientowi przetestowanie na miejscu wybranego
egzemplarza, zwlaszcza jesli chodzi o drozsze modele.