Re: Mam problem

Autor: Tomasz Kochmanski (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 16:35:54 MET

jacho wrote:

> Witam wszystkich
> sorry za moje lamerstwo ale zaczynam dopiero sie w te klocki bawić
> mam celerona 500Mh .Porąbało mi się coś z grafiką
> chodzi o to że monitor nie chce nic wyświetlać na
> rozdzielczości 800na600 dziwi mnie to bo na1024-768
> i na 1152-864 chodzi bez problemu,na wyższej już nie chce ,a do tej pory
> chodził na wszystkich dostępnych.
>
> jeżeli ktoś może mi pomóc to proszę o rady.
>
> pozdrawiam
>
> jacho

A jaka masz karte graficzna? Bo jesli Voodoo3, to wina lezy zapewne po
stronie sterownikow. Byla kiedys taka wersja sterownikow, ktora nie
pracowala w rozdzielczosci 800x600 (w pozostalych rozdzielczosciach bylo
OK) na monitorach, ktore nie byly plug&play. Sciagnij najnowsze sterowniki
i wszystko bedzie OK.