Re: PS/2 a COM1

Autor: Pawel K (paw_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 12:54:36 MET

Dziwne bo
kupuje muszy microsoft i maja gniazdo ps po uzyciu przejsciowki ps/comm
dziala bez zarzytow
kupilem tez kiedys do domu inna mysz ps i dali przejsciowke i tez dzialala
bez zarzytow na comm i ps
dlatego nie wiem z czym masz problem i o jakim zasilaniu mowisz

"Airwolf" <airwolf_at_astercity.net> wrote in message
> a to czemu ???? hmmmmm ps jest ps a ze klawiatura uzywa wiecej przebiegow
> juz inna sprawa jemu moim zdaniem chodzilo o gniazdo

Jeœli chodzi o gniazdo to masz rację...

Ale z tš przejœciówkš to nieco pokręciłeœ...

_Zwykłej_ myszy PS/2 nie podłšczysz do COM'a (no... chyba że dorobisz
jakieœ zasilanie - bateryjka czy co ;-) ale nie zupełnie o tym mowa)

--
_______.________----_---=[Tomasz Sopyło]=-----=[airwolf_at_astercity.net]=-
   __.-^---..______//---=[IRC:#lotnictwo]=--=[http://www.skrzydla.com]=-