Re: Win98 OEM

Autor: Sosna (sosna_at_astar.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 12:02:52 MET

> <CIACH>
> Kpiną mój drogi to jest, że w Polsce sprzedawcy w znakomitej większości
nie
> mają pojęcia o sprzedawanym sofcie a także hardware. Jak ktoś chce
> sprzedawać hard z softem OEM to MUSI umieć ten soft serwisować bo właśnie
> dlatego, że wsparcie Microsoft przerzucił na sprzedawcę ten ostatni
zapłacił
> ZNACZNIE mniej niż za wersję retail.

Hm, mój drogi, przeczytaj DOKŁADNIE co napisałem a potem komentuj,
napisałem, że chodzi nie tylko oprogramowanie OEM ale także o wersje
pełne, wątpie żebyś nie widział nigdy komunikatu "program wykonał
nieprawidłową operację" na PEŁNEJ wersji softu i jakbyś przeczytał to
jest tam napisane żebyś sie skontaktował ZE SPRZEDAWCĄ a nie z MS.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Sosnowski