Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 17:18:20 MET
Użytkownik "Sosna" <sosna_at_astar.com.pl> napisał w wiadomości
news:8vvr76$l2i$1_at_news.tpi.pl...
-- <CIACH> > To już jest zupełnie inna sprawa, zreszta IMHO kpiną jest zrzucanie > serwisu oprogramowania Microsoftu na sprzedającego (skontaktuj się > ze sprzedawcą gdy się program wysypie, i to nie tylko program w > wersji OEM ;) -- <CIACH> Kpiną mój drogi to jest, że w Polsce sprzedawcy w znakomitej większości nie mają pojęcia o sprzedawanym sofcie a także hardware. Jak ktoś chce sprzedawać hard z softem OEM to MUSI umieć ten soft serwisować bo właśnie dlatego, że wsparcie Microsoft przerzucił na sprzedawcę ten ostatni zapłacił ZNACZNIE mniej niż za wersję retail. Obym dożył czasów w których MS skontroluje sprzedawców pod kątem świadczonych usług w zakresie wsparcia technicznego dla softu. Odpowiedzialnych i kompetentnych zostało by tylko kilku a reszta odpadła by w przedbiegach. -- PiKo pkonc_at_poczta.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:56:26 MET DST