Re: Ostrze?enie. Nie kupujcie

Autor: Grzegorz Klebus (gklebus_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 11:44:10 MET

Adam Stawiszyński wrote:

> Cześć.
>
> W związku z moim wczorajszym doświadczeniem chciałbym przestrzec
> wszystkich, którzy uważają, że jeśli kupują sprzęt renomowanej firmy, to nie
> trzeba się mu w sklepie przyjrzeć. A historyjka wygląda tak:
>
>[...]

Popieram. Sam chciałem kupić E200, a w sklepie wyszło, że tylko G200
który mieli "na stanie" spełniał moje oczekiwania.

Trzeba też mieć ze sobą program testujący (np. Nokii), bo w moim
przypadku na miejscu nie mieli. Dopiero na ekranach kontrolnych widać
znakomicie nieostrości, geometrię nieeuklidesową :))) czy rozwarstwienia
barw.

Grzesiek