Re: Meska decyzja?;)

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 11:15:18 MET

Użytkownik "Robert Gosik" said:

> Procesory:
> Cyrixy - syf niemilosierny awaryjnosc do 50%
> AMD - awaryjnosc spora bez zadnego podkrecania wymagaly dobrego chlodzenia
> (czeste pady)
> Pentiumy - najmniejsza awaryjnosc.

LOL ;), co ty nie powiesz ? Procesor wplywal na awaryjnosc kompow ;PP ?
2-3 lata temu, wkladalo sie K5, potem K6 oraz Cyrix MX i jakos nie
zauwazylem, zeby awaryjnosc kompow wiazala sie z procesorem ;). Wszystko
smigalo na plytach VX, czy tez TX, niezaleznie od wkladanego procka. Sam
skladalem kompy oparte na plytach o przedziwnych markach - np: moja plyta
nieistniejacej juz (chyba?) firmy Raffles bez problemu obslugiwala Intele,
AMD-eki (K5, K6) z niczym sie nie konfliktowala, przez ponad 2 lata nie
zauwazylem, by miala problemy z jakas karta. Do dzisiaj znam ludzi, ktorzy
sa w posiadaniu sprzetu 6x86 Cyrix i nadal chodzi bez problemu. Problemy IMO
zaczely sie dopiero po wprowadzeniu PII, AGP i wprowadzeniu nowych chipsetow
(LX, MVP3).
Btw: Teraz tez skladasz kompy oparte tylko na Intelu, bo wszystkie kompy z
AMD sie sypia ;P ?

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl