Re: Konkretnie: TEAC W54E

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 09:13:12 MET

Dokładniej to już od ok. 430 - 440 netto. :-)

>osobiscie mialem okazje testowac napedy SCSI tylko HP,
>nie pamietam modelu, jednak tryb RAW byl obslugiwany bez problemu,
>zerknij na www.hp.com.pl, jedyna wada byla cena - wysoka,
To prawda, nawet w hurtowni miałbym dwa TEAC za jeden SCSI.

>o tym Teac'u slyszalem same dobre rzeczy,
A konkretnie - sprawdzałeś może CloneCD na tym TEACu W53E?
Overburn?
Dyski 80 min?

Kupiłem ostatnio CDRW 80 min (ok 7 zł brutto), ale nie sprawdziłem, bo mi
akurat padła stara Yamaha.

--
Janusz - Vahanara