Re: Konkretnie: TEAC W54E

Autor: KLio (klio_at_wroclaw.top.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 14:08:07 MET

Janusz - Vahanara wrote:

> TEAC W54E IDE OEM 4x4x32 RW za 478 netto.
> Według strony:
> http://www.cdrinfo.pl/
>
> Teac CD-W54E IDE
> (modele z biosem v1.0X oraz nowe modele z biosem v1.1B i późniejszym)
> obsługują RAW.
> Dodatkowo obsługuje: Overburn, 80 min CD oraz CD-Text.
> Niestety nie jest SCSI.
>
> To tyle suchych danych i poszukiwań po hurtowniach.
> A jak się ona sprawuje w praktyce?

o tym Teac'u slyszalem same dobre rzeczy,
Ricoch i PLEXTOR tez sa ok, niestety IDE.
osobiscie mialem okazje testowac napedy SCSI tylko HP,
nie pamietam modelu, jednak tryb RAW byl obslugiwany bez problemu,
zerknij na www.hp.com.pl, jedyna wada byla cena - wysoka,
CDRWin, CloneCD smigaly na niej az milo

> P.s.
> Może lamerskie ale nigdy tego nie robiłem.
> Czy ten BIOS nagrywarki mogę ściągnąć z Inetu i uzupełnić do
> pożądanej/aktualnej wersji?

tak, firmware jest dostepny na stronach producenta

> Jeśli już, to jak?
> Czy to prosta operacja?

dosc prosta,
podobnie jak z biosem do plyty