2 monitory i Win2k

Autor: Gusi (gusi_at_suntech.com.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 12:31:25 MET

Próbowałem zainstalowac druga kartę pod Win2k.

Mam płyte Asus CUSL2 + PIII 650 + 128MB.

Jako karty graficznej używam Asus V3400TNT/TV (Riva TNT / AGP). Próbowałem
doinstalować drugą kartę graficzną Cirrus Logic 5446 PCI (1 MB). Win2k
znajduje kartę, instaluje dla niej drivery, ale po ponownym uruchomieniu
pisze, że nie udało się uruchomić karty. Nic nie daje przekładanie karty w
inne sloty. Podobne zachowanie jest z kartą S3 Virge/DX.
Ta sama konfiguracja działa jednek bezproblemowo pod Win98.

Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie może co jest przyczyną takiego
zachowania Win2k (PL + SP1)

Pozdro

--
/""\|  |/""" |  Błażej Filimonow
|   |  |\--\ |  gusi_at_suntech.com.pl
| -||  |   | |  gusi_at_prioris.im.pw.edu.pl
\__/\__/\__/ |  ICQ 35186089
"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the
day they start making vacuum cleaners" - Ernst Jan Plugge