Re: wtyczka line out w Spiricie

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 16:28:06 MET

Użytkownik Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_bezspamu.polbox.com> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8vrfe9$6q5$1_at_news.tpi.pl...
> czesc
>
> czy ktos sie moze orientuje, jaki jest ten jack,
> ktory jest wlutowany w moj modem? bo teraz mam
> mono ale robi jakies spiecia ciagle, zas
> probowalem tez ze stereo, ale ten z kolei jakos
> nie bardzo dziala? czy zoltrix wymyslil cos
> posredniego?

No czesc

u mnie np. to wejscie na modemie bylo odwrotnie polaczone tzn. tam gdzie
jest normalnie masa tam byl podlaczony jeden z kanalow i na mono
rzeczywiscie dzialal, a na stereo jacku nie. Po prostu zmontowalem sobie
wlasny kabel i wszystko bylo o.k. Pewnie u Ciebie jest ten sam problem.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779