Ati problem z TV-In

Autor: booger_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 27 Nov 2000 - 16:15:31 MET

Mam kartę graficzną ATI (chyba to model All-in-Wonder)32MB AGP.
Cały mój problem z tą kartą polega na tym, że TV-Out chodzi bez zarzutu, ale
przy TV-In dzieją się jakieś niestworzone rzeczy.
Na Windows98 wywala brak ATITvCrowbar i Ati Tuner, natomiast w WindowsME
wszystko jest niby ok, bo instaluje się wszystko bez problemów z tym że w
momencie podłączenia karty graficznej do Tunera od magnetowidu na ekranie jest
ciągle "wyścig mrówek".
Magnetowid jest dobrze dostrojony bo mogę z niego oglądać telewizję na
telewizorze.
Dodatkowo w instrukcji jest napisane, że po instalacji we właściwościach karty
powinienem mieć zakładkę TUNER, a takowej zakładki nie ma.

Czy ja mam kupić dodatkowy Tuner do tej karty graficznej ?