Re: Zamazana struktura dysku twardego ;-(

Autor: trsr (lysiak_at_it.pw.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 13:53:59 MET

On Mon, 27 Nov 2000, Grzegorz Dobosz wrote:

> [...]
kup=EA"
> danych, no przecie=BF wiecie co to znaczy utraci=E6 wszystko.
> Dlatego bardzo prosz=EA o pomoc je=B6li to jest mo=BFliwe, czy istnieje m=
o=BFliwo=B6=E6
> i za pomoc=B1 jakiego programu wpisa=E6 do tabeli partycji tak=B1 informa=
cj=EA aby
> odzyska=E6 dawn=B1 struktur=EA dysku twardego?
> Oczywi=B6cie nic nie formatowa=B3em, tylko tak mi si=EA wydaje, =BFe zost=
a=B3a
> wymazana tylko informacja na temat struktury dysku twardego ( obym mia=B3

Czyli zapewne bylo dokladnie tak :

na starym kompie zainstalowales ez-drive... dzialales na tym przez pewien
okres czasu. Potem po wymianie sprzetu fdiskiem podzieliles wszystko od
nowa/ przeformatowales...

Jesli chcesz reczni wygenerowanie mbr dla partycji linuxowych, to raczej
nie bede mogl pomoc (jakby byl FAT...to no problem), ale mozesz sprobowac
sztuczki polegajacej na przeszukaniu zawartosci dysku pod katem zawartosci
danych programu, czy tez tekstu zawartego w Twoim MBR (skoro taki win9x
robi backup tego sektoru(suhdlog.dat), to bylby wstyd, zeby i linux nie
robil). Powinno pomoc (choc nie wykluczam tego, iz znajdziesz kilka takich
ciagow). Jesli chcesz wiecej szczegolow- wal na priv (odpowiem w srode)

A patrzyles jakimkolwiek diskeditem na zawartosc sektoru tuz za mbr ???=20

Pozdrawiam