ATI Expert zmienia kolory...

Autor: Marek Pajak (marek.pajak_at_tenbit.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 10:10:27 MET

Witam

Dwa dni temu zauważyłem że w trybie znakowym skacze mi nasycenie kolorów, a
raczej koloru czerwonego (ustaliłem doświadczalnie). Na początku myślałem że
padł monitor AOC 17"... Jednak kiedy pracuję w trybie graficznym (win, X w
linuxie) ten problem nie występuje. Również "menu" monitora jest wyświetlane
prawidłowo. Podczas kiedy "tabelka menu monitora" ma stałe i właściwe kolory
tekst w tle (również ten z BIOS) płynnie zmienia nasycenie i kolory.
Sprawdziłem podłączenie kabelka do karty, ale wszystko wygląda w dobrze...
IMO to właśnie karta "miesza" w trybie znakowym (irytujące w linuxie...).
Czy ktoś spotkał się kiedyś z podobnym problemem?
Czy jest jakiś "domowy" sposób na wyeliminowanie tego problemu?

Konf:
ATI Expert 32MB
Monitor AOC 7Vri
Duron 600 na płycie DFI