Re: seagate baracuda

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 00:39:04 MET

> 200W, 250W... ;) o to mi chodzi :)

230W jesli sie nie myle.

> Jesli sie kupuje dysk, ktory sie wie, ze pada z przegrzania to sie go
> katuje? No bez przesady. kupic dysk, by mial padac. to juz nie lepiej
> wziac inna firme (Fujitsu, IBM, whatever)? Tacy ludzie mnie zabijaja -
> oczywiscie, ze user ma o to zadbac! zrzuce swoj dysk ze schodow, bo
> producent twierdzi, ze przetrzymuje przeciazenia ~35G (Seagate U),
> wiec _powinienen_ po tym dzialac...

Po pierwsze: jak kupowalem moja barracude to byla nowosc i jeszcze nie miala
zadnych opinii.
Po drugie: fakt grzala sie jak cholera, ale teraz ta druga jest chlodniejsza
od mojego Caviara 5400 he?
Po trzecie: 3/4 osob uzywajacych komputerow to lamerzy, ktorzy nie maja
pojecia jak procesor wyglada i nie mow mi ze o to by dysk sie nie grzal ma
zadbac user bo to jest totalna glupota.A przyklad ze zrzucaniem dysku ze
schodow jest jeszcze glupszy.

> Jak kto woli, tez robie sobie backupy na RW< ale mnie zbytnio nie
> pasuje instalowac wszystko od nowa...

Norton Ghost.Czy ty w ogole wiesz co to jest? Jaka reinstalka?
Czlowieku.....

> : > E tam, przezytek... rpzynajmniej sie nie grzeja, a kazdy dysk 7200 rpm
> : > sie grzeje o ok. 10 celsjuszy od 5400 rmp :)

A niech sie grzeje nawet o 20 wiecej, ma chodzic sprawnie.Nowe Durony grzeja
sie o 100 stopni wiecej(oczywista bez chlodzenia) od np. 386DX/40 i nikt
przy tamtych nie zostal. Przy dyskach 5400 tez nikt nie zostanie.

> Mialem kiedys taki maly programik pod winde. Dosowy, do sprawdzania
> czasu dostepu.

Taaaaa.Dosowy - pod windowsa. Gratuluje pomyslowosci.

> Ahah - programik gdzies lezy na Tucowsach. Sciagnalem go tylko
> dlatego, ze nie wierzylem Sandrze 2000 Standard. Ta bestia wlasnie to
> twierdzila - 4-9 ms, a tamten programik (mial slowo bench) powiedzial
> identycznie. No qrna... tak samo jak Seagate Cheetah SCSI 10kilo
> rpm... ;>

Jesli ty wierzysz w te 4ms to juz nie mamy o czym dyskutowac, bo szkoda
mojego i twojego czasu.

Pozdrawiam.