Re: Wymiana procesora ?

Autor: Vikers (vikers_at_poczta.arena.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 12:50:55 MET

Grzegorz W. wrote:

> 1.Chodzi o procesor K6 266mhz na plycie mvp3 czy jest sens go wymienic na K
> 6-2-450 (lub 500) ale nie wiem czy plyta taki pociagnie ?

Sprawdz jaki masz najwiekszy mnoznik i czy masz magistrale 100 Mhz

> 2.Jaka jest roznica w wydajnosci ?

A bedzie z 50 %

> 3.Czy wystarczy to do gier ?

No raczej nie specjelanie teraz mam niestety K6 2 400 @ 500 + Vanta 16
MB i gierki czekaja na mocniejsze sprzeta , no chyba ze kogos nie
denerwuje klatkowanie i jest sadomasochista :)) mowa oczywiscie o nowych
giercach bo starsze chulaja OK

> 4.Czy wiekszy sens ma inwestowanie w zupelnie nowy komp, ale biorac pod uwag
> e noiemoznosc kupienia wszystiego od razu, tylko co 6 miechow np procek, pam

To juz lepiej kup najpierw plyte pod duronka potem proca potem grafike a
na koncu ram , troche dorzej ale zato duzo wydajniej i szybciej K6 2 na
dzien dziesiejszy to niestety juz zabytek :(

--
Pozdrawiam
Vikers