Problem z pamiecia - pomocy !!!

Autor: gienio (sparaghe_at_satkabel.com.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 12:46:31 MET

Szanowni Grupowicze !!!
Proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu.
W zwiazku ze spadkiem cen pamięci postanowiłem do swojego staruszka / ma 3
lata / dodać nowa pamięć.
Dotychczas miałem 16 MB / 2x 8 MB SIMM EDO /. Włożyłem 64MB DIMM i komputer
widzi tylko 16 MB. Instrukcja płyty mowi o max 256 MB. I tutaj jest zagadka
dla specjalistów, gdyż ja jestem w tym cienki. Jak to możliwe aby komputer
widział pamięć SIMM i DIMM jednoczesnie, bo jeżeli sa one razem czyli 16
SIMM i widziane
16 DIMM = 32 MB?.
Może trzeba zmienić jakies ustawienia w BIOS-ie?
Proszę o pomoc w rozwiazaniu tej zagadki.
Z powazaniem
Gienio
e-kozl_at_satkabel.com.pl
Gadu - Gadu 102535